måndag 20 april 2015

Mössor med Frost och Minionerna!

Hej!
 Vilken härlig dag det varit här idag, sommarvibbar! Här har vabbats men kunnat vara ute stundvis iallafall. 

Trots värmen har jag sytt vårmössor till barnen idag, det ska bli kallare till helgen sägs det och valborgsmässoafton brukar alltid vara svinkall här! 
Tiril fick sina favvisar, Elsa, Anna och Olof. Till hennes virkade jag också en snöstjärna som dekoration, tyckte det passade till Elsa´s talanger. ;) 

Det blev en till snöstjärna också eftersom jag provade båda två mönstren ur en 101 nya idéer-tidning innan jag bestämde mig. =) Den blir till nåt annat projekt. ;) 

Och Kiron fick en mössa med Minionerna! Jag älskar dem (vem gör inte det!?)


Dessa tyger är tyvärr licens-skyddade och därför kan jag endast sy för eget bruk eller om jag vill ge bort i present eller dylikt! Jag har fått många förfrågningar men tyvärr är det så. 

Inga kommentarer: