söndag 12 april 2015

Frost, Minions, djurmönstrat och lite till...

Det blir ju några nya tyger då och då. ;) 
Dessa två första trikåer får jag inte sy och sälja av, mina barn ska få plagg, vi börjar med mössor! =) 
Frostflickor & Olof köpt hos Lilofant. 

Minions köpt hos Nisas lite av varje på facebook. =) 

Jag älskar blå rosor, så denna trikå blir något till mig själv! Yay! 
Köpt från Miniq. 

Tre ursnygga mönster köpta privat på facebook, till mig själv! Garnerna, virknålarna och tyget (trikå) är loppisfynd. 

Ännu en härlig trikå köpt i en tyg-grupp på facebook, med lite glans i! 

Grön zebra-jersey, köpt i tyg-grupp. 

Och sist men inte minst de två garnerna jag gjorde volangsjalar av, köpta hos Nisas lite av varje på facebook. 
Under dem sött geléhjärtan-jersey köpt i tyg-grupp! 


Inga kommentarer: