tisdag 11 november 2014

Garanterat helt unik klänning till förskolans fotografering!

Igår hade skruttan fotografering på förskolan. Eftersom hon oftast (alltid?) haft hemsytt på fotograferingen fick det ju inte vara sämre denna gång. Hon fick själ välja tyg, jag tänkte att hon kanske kunde ta två passande eller så men hon fastnade för FYRA och sen var det slutdiskuterat, alla skulle vara med. Hehe. Blev en rätt härlig klänning i mitt tycke, helt klart unik. =D Och nöjd tjej! 

En ärm i hästjersey jag köpt på facebook, den andra i interlock, också från facebook. Får hoppas de inte drar sig olika. Jag satte mudd nere i ärmarna just därför. Fram och baksida i kattjersey (från Stoff och Stil tror jag men jag har köpt det i andra hand) och en randig viskosjersey från Ohssons som kjoldel. =) Mönstret är eget tröjmönster med kjoldel bara. Stl. 116.  

Inga kommentarer: