torsdag 4 juli 2013

Många nya tyger!!!

Eftersom jag inte visat några tygköp sen i Mars så har jag ju hunnit samla på mig en del, för är man tygsamlare så är man!
Jag har lagt upp dem i collage för annars blir det så många bilder. ;) Collage kan du göra hos http://www.pizap.com/  
 Först ut lite jerseytrikå...Härliga muffins köpta på facebook, men finns lite här och var. ;)
 Lite mer jersey, mest från facebook, nån från Tradera och de 2 nedersta Halloween-tygerna är köpa hos Delatezz!

Detta var min födelsedagspresent från svärmor, hon vet vad jag gillar! ;)
 
Så lite småbitar i jersey, räcker bara till nåt litet. ;)

Interlock-trikå!
 
Lite stumma/retro-tyger i olika storlekar...

Från en oulet i Boden köpte jag 13 m tyg! Dessa är mest tänkta till mig själv...;)

Överst till vänster velour, bredvid ett pikétyg tänkt till maken, längst ner till vänster lite joggingtyg och till höger en av outlet-tygerna!

Och här är lite mer till mig, överst jersey och under viskos utan stretch. Så nu vet ni vad jag gör i sommar, syr till mig själv, haha!!

Och så har det också blivit lite olika roliga band, och flera meter spets!



 

 

Inga kommentarer: