fredag 26 juli 2013

8 kjolar till salu!

Ja som ni ser har det varit systilje här i några veckor! Men igår fick jag en sykväll och hann då färdigställa dessa 8 kjolar, som nu är till salu, jag ska lägga in dem i "shoppen", Epla och fejjan så snart jag hinner, tänk att man kan ha nästan ännu mer fullt upp på semestern än när man jobbar. ;)
 
Men är ni intresserad redan nu av nån är det bara att slänga iväg ett mail, de 2 översta är i stl. 110, nästa rad 92, sen 80 och nederst är den blå i stl. 74 och Spiderman i stl. 68. =)
Alla är 4-vådskjolar, förutom den blåblommiga längst ner som är en snurrkjol. Nästan samtliga tyger är från stuvar jag köpt på loppisar, nån är från fina gardiner och det blåblommiga är köpt på Polarn o Pyret som scarfs.
 
Här en bild från min egen myskväll igår. Satt i uterummet och lyssnade på ljudbok medan jag sydde, livskvalitet!

Inga kommentarer: