fredag 24 juni 2016

Sommarfint till stugans altan!

Hej på er och glad midsommar! Hoppas ni haft en fin dag!
 Jag är på jobbet nu, jobbar natt hela helgen, men vi har hunnit fira idag i alla fall. Vaknade upp i stugan, vårt lilla paradis, och har hunnit vara med om traditionellt firande med midsommarstång, ringdans och sång och sedan god middag med familjen innan det var dags att åka hemåt och lägga sig och vila så jag orkade med jobbnatten.

Jag hade faktiskt sytt både min och delar av dotterns outfits, men det visar jag när jag hunnit lägga in bilderna.
Stugan har fått sommarpiff! Jag har pysslat pompoms och sytt vimplar och kuddfodral till altanen, blev en ännu härligare sommarfeeling där nu.






Det är faktiskt första gången som jag syr kuddfodral med dragkedja, alltid gjort örngottsvariant eller med knapp innan, men detta var ju också smidigt! =)


Inga kommentarer: