torsdag 29 augusti 2013

Vroom vrooooooom!!!

Hej hej!
Här är det fullt upp med att anpassa sig till de nya vardagsrutinerna med ett barn i förskoleklass och ett på förskola, så jag har inte hunnit sy så mycket på sistonde. Jag har fortfarande beställningsstopp, och faktum är att jag är i valet och kvalet om jag ska fortsätta ta beställningar eller inte, de ger mig mycket glädje men jag känner också att det ibland är svårt att hinna med (vill ju sy dem så snabbt som möjligt) mitt i all vardagsstress, jobb, familjeliv och sjukor som dänger till en titt som tätt. Och att man ju gärna vill hinna sy till familjen då och då också! Ja, en fråga som tål att funderas på om och om igen... Tills vidare är ni i alla fall välkomna med förfrågningar och beställningsfunderingar så tacklar jag det som det kommer. ;) 
 
 I förrgår blev i alla fall dessa Blixtenbyxor klara till sonen..
 Det var ett tag sen han själv valde ut tyget han ville ha (det rutiga sweatshirttyget) och det fanns det inte tillräckligt av för ett par hela byxor så jag kombinerade med grå sweatshirt på det andra benet. Lyckad kombo tycker jag själv. =)
 Sonen gillar dem också tack och lov, han är kräsen för mycket nu! Dessa är i stl. 128.
Nej, tillbax till vardagsstressen, ha det gott så länge!

Inga kommentarer: