tisdag 20 december 2016

Uppfräschning av syhörnan!

Hej! 
I somras/våras blev jag klar med målning av flera korgar till min syhörna! =) Jag har ju inte hunnit visa dem här. Hörnan har blivit så mycket ljusare med de pastellfärger jag målat i.

Förra sommaren målade jag bordet och hyllan som står på det också. 

Här är en dålig förebild, men hade ingen annan. ;) 

Trångt men kreativt kaos, jag trivs! 

Före och efter!
 Några av korgarna och så före och efter också... 


Delar syrummet med vårt träningsrum, filmhyllor och diverse förvaring. Men om maken lyckas övertala barnen till att lekrummet inte behövs kanske jag flyttar in där istället. ;) 

Bloggar jag inget mer innan jul så vill jag redan nu önska er en riktigt god och fin jul! Det blir några hemgjorda klappar här men inget jag visar än. ;) 

Inga kommentarer: