tisdag 8 oktober 2013

Lite tyger jag köpt sen Juli! =)

Hellu!
Sen i Juli då jag senast visade tygköp så har jag ju hunnit köpa lite igen, om än inget storhandlande, mest småbitar från facebooks tyggrupper. ;) En del av dessa tyger har jag också redan hunnit sy upp/klippa slut på men kul att se för inspiration...
Först ut jersey och interlock.
 
Köpt på fb;
Jersey

Interlock

Jersey med fototryck.

Dessa tre jerseytyger har jag köpt hos Lilofant, helt underbara!

Jersey från Myran & Lo.

Jersey med fototryck, köpt på fb.

Köpt från fb, Stenzo retro jersey och Nonno mormorsrutor jersey.

Fb, svarta helikoptar jersey

Ett rutigt sweatshirt-tyg och ett rödprickigt jersey, köpt hos "Nisas lite av varje" på facebook.
 
Några fler meter av fina outlet-tyger från B-brodyr, men de verkar ha stängt sin webshop nu!
 
Grå velour, bland de få loppisköpen jag gjort i sommar?

Mer velour, köpt på fb.
 
Och 2 till loppisköp, romantiska blommor i bomullsväv...
 
Och dito söta smultrongubbar!

Inga kommentarer: